27 Şubat 2010

KKK LIĞI 2010 YILI UZMAN ERBAŞ BAŞVURU FORMU

2010 YILI KKK.LIĞI UZMAN ERBAŞ ALIMLARI

Kara Kuvvetleri Komutanlığının çeşitli sınıflarındaki uzman erbaş ihtiyacını karşılamak amacıyla personel temin edileceği bildirildi.

Komutanlığın internet sitesinde yer alan duyuruya göre, temin en az lise ve dengi okul mezunu, halen askerlik hizmetini yapmakta olan veya başvuru tarihi itibarıyla terhisinden 3 yıl süre geçmemiş olan adaylar arasından yapılacak.

Başvurular, 19 Nisan 2010 saat 17.30’a kadar "www.kkk.tsk.tr" internet adresinden, piyade, tank, topçu, hava savunma, istihkam, muhabere, ulaştırma, ikmal, bakım, veteriner, sıhhiye ve bando sınıflarından çeşitli branşlar için gerçekleştirilecek.

Yapılacak sınavlar sonucunda başarılı olan adaylar, sınav notuna göre en yüksekten en düşüğe doğru sıralanacak. Adaylar başarı puanı en yüksekten başlamak üzere başvuruda bulundukları branşa yerleştirilecek.


TABLO–1 TEMİNİ YAPILACAK SINIFI BRANŞLAR Ulaşmak için tıklayınız

TABLO–2 FAALİYET TAKVİMİ Ulaşmak için tıklayınız

TABLO–3 BOY VE KİLO ORANLARI NOMOGRAMI Ulaşmak için tıklayınız

TABLO–4 KOMANDO OLMAYAN UZMAN ERBAŞ SINIFI FİZİKİ KABİLİYET VE YETERLİLİK TESTİ STANDARTLARI Ulaşmak için tıklayınız

TABLO–5 KOMANDO UZMAN ERBAŞ FİZİKİ KABİLİYET VE YETERLİLİK TESTİ STANDARTLARI Ulaşmak için tıklayınız

TABLO-6 ADAY BİLGİ FORMU Ulaşmak için tıklayınız

ONLİNE BAŞVURU FORMUNA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ

27 yorum:

  1. gözlük kullanıyorum sınavlara girmek istiyoum elenirmiyim

    YanıtlaSil
  2. bir türlü başarılı olamadım şu askerliğe başvura bilmek için askerlik şubesine gidiyorum bana internetten form dolduracaksın diyor ona da ulaşamıyorum ne yapacağım bilmiyorum bilgisi olan bana bilgi verirse sevinirim berdush_35_@hotmail.com adresine mesaj atarlarsa sevinirim şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. ben sakerliğimi 89/1 olarak yaptım izni kullanmadım erken terhis oldum.acemi birliğim jandarma.usta birliğim komando birliği uzman erbaş olabilirmiyim.

    YanıtlaSil
  4. ben askerligimi.86<2 olarak 57.komando.taburu.karargah.destek.havan.takımında.yaptım.uzman çavuşluk.sınavına.busene.2ci.girişim.1ci.de elediler..2ci.girişimde.ne.olur.bilmiyorum.yol gösteren.yok.yol.gösterecek sesimi duyuracak.yardım edecek.yetkili.komutanlarıma vede paşalara sesleniyorum tlf.05327905620 ve 05396574405Duran Akgül K.Maraşmerkez

    YanıtlaSil
  5. ya arkadaslar bende gıormek ıstıyorum ama hıc bir net bılgı yok ya askerlıgımı 88/2 olarak j.kom.olarak yatım lutfen yardımcı olun 05397777922

    YanıtlaSil
  6. sayın komutanlarım ben ferhat diler izmir buca,da ikahmet etmekteyim!.. branşımı jandarma asayiş komando olarak 1986/3 tartip olarak tamamladım 6. jandarma komando er eğitim alayından muş bulanık ilçesinde görevimi bitirdim ve tabim komando uzman veya KKK. uzman erbaş olmak istiyorum.. daha öncede olmak istedim fakat olumlu bir cevap alamamıştım JANDARMA OKULLAR KOMUTANLIĞI BEYTEPE ANKARA adresine yolladım cevap alamayınca ilgilenemedim yeniden şansımı denemek istiyorum ..?teşekkürlerimi tevvecüm eder saygılarım ile arz ederim ferhat diler 0537 812 79 23

    YanıtlaSil
  7. slm arkadşlr 87/2 olark yaptm. zma şoförüym açılımı(zırhlı muarebe aracı)paletli. sınavlara girmk istyorm. başvurulr ne zamn nasl yaplyor. yardımcı olrsanz sevnrm.cep_0537 866 09 33_beyazay2006@hotmail.com teşklr

    YanıtlaSil
  8. selamlar ben muhsin küçük 88/2olarak yaptım diyarbakır diclede yaptım dağcı komando olarak yaptım uzman çavuş veya uzman erbaş olarak yapmak istiyorum bana buşansı danıyın devlaetimi yüzünü kara çıkarmam ölümüne savaşırım ben çünkü komandoyum korku bilmem daima hazırım kopmudanım avcı eri muhsin kullandığım silah hk33 05316148209 muhsin_29@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. selam ben kemal ergüven askerliğimi 88/1 olarak hakkari şemdinlide yaptım jandarma olarak yaptım uzman erbaş veya uzman çavuşluk sınavlarına girmeyi çokk istiyorum şansımı denemk istiyorum ve çok istekliyim nasıl girebilirim yardımcı olabilirmisiniz no: 05426026008

    YanıtlaSil
  10. ben uzman erbaş olmak için ikinci kez sınava girmek istiyorum. ümidimi yitirmek istemıyorum kazanmak için elımden gelen her çabayı gösterecem bana yardımcı olabılırmısınız?05399317089

    YanıtlaSil
  11. selam ben niyazi çetiner askerliğimi 88/1 olarak Balıkesir/merkez tank bakımcısı olarak yaptım uzman erbaşlık sınavına 2. kez girmek istiyorum çok istekliyim kazanmak istiyorum ve kazanacağımda kendimden emınim çok iyi silah kullanırım 200 metreden desteksiz 3 te 3 hedefi vura bilirim.05399317089

    YanıtlaSil
  12. slm ben mustafa ay manisa kırkağaçlıyım.askerliğimi 87-3 olarak nevşehir jandarma komando taburunda yaptım.uzman çavuş olmak istşyorum.bana yadımcı olur musunuz.cvp bkliyorum lütfen.tel..05459331435

    YanıtlaSil
  13. slm ben emrah tonay ıspartalıyım askerlıgımı kosovada barıs gucu olarak tamamladım uzman çavuşolmak ıstıyorum ama bır turlu başvuru formuna ulasamadımnerden ulasabılırım bana yardımcı olursanız sevınırım şimdiden teşekkur ederım 05546667705

    YanıtlaSil
  14. mrb ben polat güngör eskişehirliyim şırnak beytüşşebap mezraa taburunda askerligimi tamamladım ben uzman çavuş olmak istiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim lütfennn 05354934318 17/08/2010

    YanıtlaSil
  15. 1998/2000 yılları arasında vatani ğörevimi 2.iç güvenlik olarak muş'da yaptım.uzman erbaş olarak müracatımı nereden temin debilirim,bana bu konuda bir telefon yada e mail atarsanız çok memnun olurum.___www.erkanlarda_@hotmail.com___
    gsm:0534 885 85 51

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar ben 1 kere girdim sağlıkta elendim tekrar gireceğim uzman erbaş alımı olduğunda tsk.kkk.mil adrsinden duyuru yapılacak benim bildiğim bu intenetten sık sık takip etmek gerekiyo tek bildiğim bu hepinize basarılar dilerim allah yolumuzu sonumuzu açık etsin

    YanıtlaSil
  17. ben uzman cvş luk sınavlarına girmek istiyorum onlıne basvuru yapmak istiyorum ama yapamıyorum yardımcı olursanız sevinirim sertel_09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. slm ben halil şimdi şunu soylemek istıyorum arkadaşlar ben adıyaman il jandarmada yaptım ve ben uzman erbaş olmak istıyorum ve bır turlu acıklama yapmıyorlar neden acaba soylermısınız arkadaşlar bırbırımıze yardımcı olalım cunku bu vatanın bıze ihtıyacı var arkadaşlar ben ay yıldız bayragın altında yaşıyorsam vatanımı seve seve korurum size hayatta başarılar arkadaşlar.halil

    YanıtlaSil
  19. slm ben uzman er baş lığa baş vurmak istiyorum 17 ağustos 2009 da şehit olan kardeşimin yarım kalan görevini tamamlamak için lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  20. slm ben hasan bulan 1989/2 tertip olarak askerliyimi yaptım uzman erbaş olarak hayatıma devam etmek istiyorum fakat nasıl baş vurucam bilmiyorum yardımcı olurmusunuz kurtoglu_hasan_76@hotmail.com tagi.adim@hotmail.com adreslerime ulaşmanızı rica ederim

    YanıtlaSil
  21. ya bizede acil forma gerekiyor müracaar yapacaz lütfen yardımcı olun.
    Formu olan bana da yollarsa sevinirim
    gulmedim19@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Detaylı bilgi almak isteyenler bu numaraları arayın...
    Başvuru esnasında karşılaştığınız sorunlarla ilgili irtibat numaraları:
    (0 312) 411 59 10
    (0 312) 411 59 11
    (0 312) 562 11 11

    YanıtlaSil
  23. ibrahim karakulak 1988/4 tertip olarak yapım askerligim 4 ayını türkiyede geri kala kısmını kosovada nato görevinde yaptım şimdi uzaman çavuş olmak için başvurmk istiyoru ama ne yapmam gerekiyor bilmiyorum yardımcı olurmusunuz 05312300908

    YanıtlaSil
  24. ben askerlıgımı 88/1 tertip olarak sırnak uludere uzungecıtte yaptım para konusunda hıc bır sıkıntım yada maddıyat anlamnda bı sorunum yok sadece gercekten yurekten gıtmek ıstedıgım ıcın ve oaraları gercekten ozledıgım ıcın gıtmek ıstıyorum ancak ınternet sıtesınden basvuru formunu bulamıyorum bılen varsa lutfen allah rızası ıcın bana bılgı versın cunkı gıtmek ıstıyorum bılenlerın bana ulasmasını rıca ederım...
    by_tafuu006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. slm arkadaşlar ben uzman erbaş olmak istiyorum askerlimi tuncelide 90,3 olarak yaptım başvuru yapamıyorum yardımcı olun adım taner cep nom 5425227565 lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  26. slm ben taner uzman erbaşlığa başvrmak istiyorum yardımcı olun no 5425227565

    YanıtlaSil
  27. ben sınavı kaçırdım bu sene birdaha sınav varmı yoksa 2013 mü bekliycem

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar